Tematický katalog

Minimalizovat
Skip Navigation Links.
Collapse <span class="level1">    Management (3664)</span> Management (3664)
Expand <span class="level2">           Resort školství, mládeže, tělovýchovy a sportu (599)</span> Resort školství, mládeže, tělovýchovy a sportu (599)
Expand <span class="level2">          Strategické dokumenty ve vzdělávání (205)</span> Strategické dokumenty ve vzdělávání (205)
Výroční zprávy (17)
Expand <span class="level2">         Přijímací řízení (204)</span> Přijímací řízení (204)
Expand <span class="level2">      Vzdělávání a výchova (1821)</span> Vzdělávání a výchova (1821)
Česká školní inspekce (52)
Expand <span class="level2">Ekonomika (758)</span>Ekonomika (758)
Expand <span class="level2">Evropské fondy (253)</span>Evropské fondy (253)
Informace od obcí s rozšířenou působností (7)
Expand <span class="level2">Informace pro zřizovatele škol (ORP) (111)</span>Informace pro zřizovatele škol (ORP) (111)
Konkurzy, výběrová řízení (35)
Expand <span class="level2">Obecně závazné dokumenty (45)</span>Obecně závazné dokumenty (45)
Expand <span class="level2">Projekty Libereckého kraje (429)</span>Projekty Libereckého kraje (429)
Školení, kurzy pro management (112)
Collapse <span class="level1">    Pedagogičtí pracovníci (2176)</span> Pedagogičtí pracovníci (2176)
Asistenti pedagoga (123)
Dopravní výchova (11)
DVPP (348)
Environmentální výchova (72)
Finanční gramotnost (20)
Informační a komunikační technologie (58)
Poradenství (153)
Prevence nežádoucího chování (138)
Příklady dobré praxe (135)
Semináře, kurzy, školení (415)
Společné vzdělávání (73)
Volná místa (10)
Collapse <span class="level1">    Žáci a rodiče (1594)</span> Žáci a rodiče (1594)
Expand <span class="level2"> Soutěže a talentovaná mládež (450)</span> Soutěže a talentovaná mládež (450)
Volný čas dětí a mládeže (327)
Expand <span class="level2">Akce ve vzdělávání (141)</span>Akce ve vzdělávání (141)
Přijímací řízení (226)
Stipendia (33)
Expand <span class="level2">Sympozium středních uměleckých škol (10)</span>Sympozium středních uměleckých škol (10)
Výročí, oslavy (12)
Collapse <span class="level1">   Podpora odborného vzdělávání (245)</span> Podpora odborného vzdělávání (245)
Program vytváření a rozvíjení zájmu žáků o vědecké a technické obory (20)
Stipendijní program (30)
Collapse <span class="level1"> Sport (100)</span> Sport (100)
Aktuálně ze sportu (40)
Kalendář sportovních akcí (15)
Granty, dotace, výzvy (15)
Olympiády dětí a mládeže (11)
Sportoviště (3)
Sportovní organizace (10)
Vzdělávání (17)
Collapse <span class="level1">Portál EDULK.cz (52)</span>Portál EDULK.cz (52)
Informace o projektu (8)
Manuály k portálu (14)

Poslední příspěvky

Minimalizovat
FolderIcon
FolderIconNADOTECH (47)RSSIcon
FolderIconMgr. Jana Antošová (18)RSSIcon
FolderIconMgr. Linda Arbanová, Ph.D. (1)RSSIcon
FolderIconMgr. Kateřina Arnotová (1)RSSIcon
FolderIconMgr. Karel Bárta (1)RSSIcon
FolderIconIng Vladimíra Bártlová (8)RSSIcon
FolderIconMgr. Bc. Alena Beršíková (1)RSSIcon
FolderIconMgr.Bc. Alena Beršíková (4)RSSIcon
FolderIconMgr. Zuzana Bílková (3)RSSIcon
FolderIconDaniel Blaškovič (4)RSSIcon
FolderIconJosef Blažek (1)RSSIcon
FolderIconBc. Pavel Bludský (1)RSSIcon
FolderIconMgr. Alena Boukalová (1)RSSIcon
FolderIconMgr. František Brus (7)RSSIcon
FolderIconRita Cermanová (4)RSSIcon
FolderIconBc. Radek Cikl (17)RSSIcon
FolderIconMgr. Radek Cikl (5)RSSIcon
FolderIconŠárka Čapková (1)RSSIcon
FolderIconBc. Tereza Čarnogurská (6)RSSIcon
FolderIconVojtěch Čejka (1)RSSIcon
FolderIconIva Čeloudová (2)RSSIcon
FolderIconMonika Čermáková (43)RSSIcon
FolderIconHelena Černá (1)RSSIcon
FolderIconBc. Helena Černá (4)RSSIcon
FolderIconPavel Čumpelík (9)RSSIcon
FolderIconMgr. Eva Danielova (2)RSSIcon
FolderIconKlára Dohnalová (0)RSSIcon
FolderIconPetra Došelová (0)RSSIcon
FolderIconMgr. Pavel Doubrava (3)RSSIcon
FolderIconMgr. Šárka Doubravová (9)RSSIcon
FolderIconNaděžda Dovolilová (0)RSSIcon
FolderIconMgr. Věra Dunajčíková (1)RSSIcon
FolderIconMgr. Eva Dušková, DiS. (12)RSSIcon
FolderIconPaedDr. Blanka Dvořáková (0)RSSIcon
FolderIconNezisková organizace EDULAB (9)RSSIcon
FolderIconVzdělávací portál eKabinet.cz (8)RSSIcon
FolderIconMgr. Miroslava Exnerová (1)RSSIcon
FolderIconIng. Vlasta Fischerová (4)RSSIcon
FolderIconMgr. Jan Fišar (1)RSSIcon
FolderIconDavid Flesar (1)RSSIcon
FolderIconMgr. Radim Fojtů (0)RSSIcon
FolderIconKamila Fülová (20)RSSIcon
FolderIconRNDr. Robert Gamba (37)RSSIcon
FolderIconBc. Jakub Grežo (30)RSSIcon
FolderIconJablocom (1)RSSIcon
FolderIconMartin Hanoušek (8)RSSIcon
FolderIconLenka Hanušová (2)RSSIcon
FolderIconMgr. Michaela Hanyšová (2)RSSIcon
FolderIconJana Hartlová (17)RSSIcon
FolderIconMgr. Jana Hauzerová (25)RSSIcon
FolderIconIng. Erika Hladikova (7)RSSIcon
FolderIconMgr. Iva Hlaváčková (1)RSSIcon
FolderIconBc. Petr Hloušek (414)RSSIcon
FolderIconMgr. Josef Mazánek (7)RSSIcon
FolderIconMgr. Miloslav Hlubuček (3)RSSIcon
FolderIconBc. Michal Hnízdo (5)RSSIcon
FolderIconEva Hodboďová (278)RSSIcon
FolderIconRNDr. Tomáš Hofrichter, Ph.D. (3)RSSIcon
FolderIconMgr. Miroslava Holá (1)RSSIcon
FolderIconVojtěch Holub (0)RSSIcon
FolderIconJana Holubová (10)RSSIcon
FolderIconMgr. Barbora Holubová (1)RSSIcon
FolderIconJana Holubová (9)RSSIcon
FolderIconSandra Honsova (1)RSSIcon
FolderIconMgr. Michaela Horáčková (2)RSSIcon
FolderIconPetra Hottmarová (2)RSSIcon
FolderIconEva Hromádková, DiS. (0)RSSIcon
FolderIconMgr. Pavlína Hublová (61)RSSIcon
FolderIconRenata Charvátová (1)RSSIcon
FolderIconMgr Kateřina Chudobová (63)RSSIcon
FolderIconLadislav Chumlen (119)RSSIcon
FolderIconLadaChu (32)RSSIcon
FolderIconMgr. Petr Chvojka (22)RSSIcon
FolderIconIng. Stanislav Jäger (Tima Liberec) (1)RSSIcon
FolderIconIng. Monika Jägerová (31)RSSIcon
FolderIconPavel Jakubec (1)RSSIcon
FolderIconMgr. Jiří Janás (15)RSSIcon
FolderIconLenka Jašková (4)RSSIcon
FolderIconTomáš Jelínek (1)RSSIcon
FolderIconKateřina Jírová (2)RSSIcon
FolderIconVladimíra Jurigová (1)RSSIcon
FolderIconVladimíra Jurigová (1)RSSIcon
FolderIconMgr. Jakub Karásek (4)RSSIcon
FolderIconIng. Stanislava Karásková (1)RSSIcon
FolderIconVida Karbanová (2)RSSIcon
FolderIconPetra Karbanová (216)RSSIcon
FolderIconMgr. Dagmar Kasalová (5)RSSIcon
FolderIconIng. David Kavan David Kavan (1)RSSIcon
FolderIconIng. David Kavan (1)RSSIcon
FolderIconMgr. František Kocourek (1)RSSIcon
FolderIconIng. Jana Kočí (2)RSSIcon
FolderIconBc. David Kolačný (10)RSSIcon
FolderIconMgr. Jana Kolínská (0)RSSIcon
FolderIconNikola Kollnerová (1)RSSIcon
FolderIconAlzbeta Korcakova (1)RSSIcon
FolderIconPhDr. Eva Kořánová (1)RSSIcon
FolderIconMgr. Silvie Košková (2)RSSIcon
FolderIconIng. Hana Kotinová (1)RSSIcon
FolderIconEva Kotková (300)RSSIcon
FolderIconPetra Kozílková (1)RSSIcon
FolderIconMgr. Kateřina Kozlová (1)RSSIcon
FolderIconMgr. Jiří Kozlovský (1)RSSIcon
FolderIconMgr. Bc. Petr Kozlovský (1)RSSIcon
FolderIconMgr. Petra Krčmářová (19)RSSIcon
FolderIconDagmar Krejčová (19)RSSIcon
FolderIconMgr. Ivo Krobot (2)RSSIcon
FolderIconIva Krupauerová (9)RSSIcon
FolderIconLeoš Křeček (178)RSSIcon
FolderIconBc. Kateřina Křiváková Kalíková (1)RSSIcon
FolderIconMgr. Daniel Kubát (1)RSSIcon
FolderIconMgr. Michaela Kubíčková (1)RSSIcon
FolderIconIng. Miroslav Kudrna (0)RSSIcon
FolderIconIvana Kuhnelová (0)RSSIcon
FolderIconMgr. Petr Kvoch (1)RSSIcon
FolderIconIng. Mgr. Michaela Ladýřová (0)RSSIcon
FolderIconJan Lajer (2)RSSIcon
FolderIconBc. Jakub Lang (23)RSSIcon
FolderIconIng. Jiří Lauerman (9)RSSIcon
FolderIconMgr. Eva Lejsková (1)RSSIcon
FolderIconMarkéta Leníková (39)RSSIcon
FolderIconMgr. Klára Lenkvíková (6)RSSIcon
FolderIconIng. Petr Lešák (5)RSSIcon
FolderIconLChumlen (0)RSSIcon
FolderIconCentrum vzdělanosti Libereckého kraje (1)RSSIcon
FolderIconMgr. Michaela Límová (7)RSSIcon
FolderIconDavid Liška (15)RSSIcon
FolderIconKamila Löfflerová (200)RSSIcon
FolderIconMgr. Petr Luksch (9)RSSIcon
FolderIconBc. Pavla Machová (138)RSSIcon
FolderIconMartina Malá (0)RSSIcon
FolderIconBc. Eva Martinková (102)RSSIcon
FolderIconAndrea Maryšková (1)RSSIcon
FolderIconAndrea Maryšková (15)RSSIcon
FolderIconLucie Matoušková (27)RSSIcon
FolderIconMgr. Jana Matyášová (2)RSSIcon
FolderIconMartina Meierová (14)RSSIcon
FolderIconSEV DIVIZNA (17)RSSIcon
FolderIconMgr. Iva Michalíčková (3)RSSIcon
FolderIconMgr. Jan Molnár (4)RSSIcon
FolderIconMgr Josef Mužíček (1)RSSIcon
FolderIconBojan Nankovič (3)RSSIcon
FolderIconMarketa Nesporova (110)RSSIcon
FolderIconMgr. Ivana Netušilová (2)RSSIcon
FolderIconMgr. Ivana Netušilová (3)RSSIcon
FolderIconIng. Martina Nováková (2)RSSIcon
FolderIconMgr. Markéta Novotná (7)RSSIcon
FolderIconMgr. Zdeněk Novotný (3)RSSIcon
FolderIconJakub Novotný (35)RSSIcon
FolderIconMiloš Odstrčil (5)RSSIcon
FolderIconProjekty OPVK (2)
FolderIconJana Otavová (1)RSSIcon
FolderIconMgr. Gabriela Ouhrabková (1)RSSIcon
FolderIconMgr. Petra Ouředníková (1)RSSIcon
FolderIconNikola Páleníčková (1)RSSIcon
FolderIconMgr. Petra Papiežová Vejvodová (1)RSSIcon
FolderIconKateřina Parmová (173)RSSIcon
FolderIconIng. Leona Patočková (2)RSSIcon
FolderIconMonika Pavlíková (2)RSSIcon
FolderIconŠimon Pečenka (1)RSSIcon
FolderIconMgr. Zdeňka Pecharová (1)RSSIcon
FolderIconRNDr. Pavel Pešat, Ph.D. (2)RSSIcon
FolderIconBc. Monika Pittnerová (10)RSSIcon
FolderIconRadka Pleštilová, DiS. (2)RSSIcon
FolderIconJaroslav Počer (3)RSSIcon
FolderIconMgr. Štěpánka Podlešáková (6)RSSIcon
FolderIconMgr. Magda Podsedníková (5)RSSIcon
FolderIconŠárka Pokorná (1)RSSIcon
FolderIconTomáš Pokorný (6)RSSIcon
FolderIconFrantišek Pomocný (85)RSSIcon
FolderIconMgr. Adéla Pomothy (1)RSSIcon
FolderIconMgr. Eva Pospíšilová Kočárková (3)RSSIcon
FolderIconIng Iva Prokopová (51)RSSIcon
FolderIconMgr. Věra Provazníková (8)RSSIcon
FolderIconIng. Ivana Ptáčková (1)RSSIcon
FolderIconBc. Lucie Ptáková (48)RSSIcon
FolderIconIva Tesařová (1)RSSIcon
FolderIconMgr. Lenka Pučalíková (7)RSSIcon
FolderIconIng. Lenka Půlpánová (3)RSSIcon
FolderIconMgr. Jakub Rajm (6)RSSIcon
FolderIconJan Rakouš (0)RSSIcon
FolderIconDagmar Rakoušová (0)RSSIcon
FolderIconAperta (2)RSSIcon
FolderIconDipl. Kffr. (FH) Monika Rychetská (13)RSSIcon
FolderIconMichal Řepík (1)RSSIcon
FolderIconVojtěch Sáleský (118)RSSIcon
FolderIconIng. Martina Sanetrníková (3)RSSIcon
FolderIconIng. Jaroslav Semerád (3)RSSIcon
FolderIconTomáš Sieber (3)RSSIcon
FolderIconBc. Jan Slípka (21)RSSIcon
FolderIconDája Spalková (5)RSSIcon
FolderIconBc Anna Staníková (16)RSSIcon
FolderIconPeter Stanka (3)RSSIcon
FolderIconIng. Eva Stanková (9)RSSIcon
FolderIconJolana Stáňová (1)RSSIcon
FolderIconMgr. Šárka Stanovská (1)RSSIcon
FolderIconVáclav Strouhal, DiS. (1)RSSIcon
FolderIconVáclav Strouhal, DiS. (56)RSSIcon
FolderIconMgr. Michaela Svitáková (4)RSSIcon
FolderIconMgr Petra Svobodová (1)RSSIcon
FolderIconEdita Svobodová (7)RSSIcon
FolderIconLenka Kočová (127)RSSIcon
FolderIconMgr. Martin Šefl (17)RSSIcon
FolderIconMgr. Daniel Ševčík (2)RSSIcon
FolderIconMgr. Jarmila Šichová (0)RSSIcon
FolderIconMgr. Pavla Šimánková (2)RSSIcon
FolderIconMgr. Václav Šimůnek (6)RSSIcon
FolderIconMgr. Jana Šimůnková (199)RSSIcon
FolderIconKvěta Šírová (1)RSSIcon
FolderIconJan Šmíd (2)RSSIcon
FolderIconIng. Josef Šorm (1)RSSIcon
FolderIconMiroslav Šourek (11)RSSIcon
FolderIconKristýna Špicarová (3)RSSIcon
FolderIconMgr. Vojtěch Šťastný (2)RSSIcon
FolderIconMgr. Jaroslav Šťastný (2)RSSIcon
FolderIconMgr. Jana Štefková (51)RSSIcon
FolderIconIng. Dana Štěpánová (41)RSSIcon
FolderIconMartina Švehláková (1)RSSIcon
FolderIconMgr. Luděk Tesarčík (37)RSSIcon
FolderIconPrvní volnočasový EKOPark Liberec, z.ú. Gabriela Tišerová (3)RSSIcon
FolderIconBc. Tamara Tomešová (4)RSSIcon
FolderIconBc. Jana Trojanova (1)RSSIcon
FolderIconEva Trpkošová (11)RSSIcon
FolderIconIng. Vojtěch Tutr (2)RSSIcon
FolderIconMgr. Veronika Uhlířová (3)RSSIcon
FolderIconMgr. Barbora Umancová (1)RSSIcon
FolderIconDoc. Ing. Jiří Vacek, CSc. (2)RSSIcon
FolderIconBc Michaela Valterová (8)RSSIcon
FolderIconMgr. Petra Vaňková (2)RSSIcon
FolderIconIng. Soňa Vavrušková (2)RSSIcon
FolderIconEva Véle (1)RSSIcon
FolderIconMuzeum energie Velké Hamry (1)RSSIcon
FolderIconzuzana junkova (40)RSSIcon
FolderIconing Jarmila Vítová (12)RSSIcon
FolderIconPaedDr. Irena Vlčková, Ph.D. (1)RSSIcon
FolderIconIng. Martina Vojtěchová (33)RSSIcon
FolderIconIng. Barbora Vokounová (4)RSSIcon
FolderIconMgr. Jan Voňavka (1)RSSIcon
FolderIconMgr. Marcela Vošvrdová (0)RSSIcon
FolderIconMgr. Pavlína Vrňáková (1)RSSIcon
FolderIconMgr. Jiří Vydra (1)RSSIcon
FolderIconMgr. Lucie Winklerová, M.A. (1)RSSIcon
FolderIconPavlína Wolfová (2)RSSIcon
FolderIconBc. Magdalena Zábranska (19)RSSIcon
FolderIconMgr. Eva Zajíčková (9)RSSIcon
FolderIconIng. Jitka Zaschová (10)RSSIcon
FolderIconMgr. Petr Zelinka (1)RSSIcon
FolderIconMartin Zikmund (1)RSSIcon
FolderIconMgr. Radoslava Žáková (46)RSSIcon
FolderIconBc. Jana Stará (23)RSSIcon
FolderIconIng. Eva Žižková (0)RSSIcon

Archiv článků

Minimalizovat
Archiv
<únor 2020>
poútstčtsone
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728291
2345678
Měsíčně
únor 2020 (49)
leden 2020 (55)
prosinec 2019 (33)
listopad 2019 (44)
říjen 2019 (46)
září 2019 (55)
srpen 2019 (19)
červenec 2019 (23)
červen 2019 (24)
květen 2019 (41)
duben 2019 (42)
březen 2019 (38)
únor 2019 (32)
leden 2019 (47)
prosinec 2018 (31)
listopad 2018 (43)
říjen 2018 (45)
září 2018 (61)
srpen 2018 (25)
červenec 2018 (11)
červen 2018 (36)
květen 2018 (25)
duben 2018 (55)
březen 2018 (34)
únor 2018 (29)
leden 2018 (47)
prosinec 2017 (22)
listopad 2017 (44)
říjen 2017 (56)
září 2017 (43)
srpen 2017 (28)
červenec 2017 (15)
červen 2017 (32)
květen 2017 (36)
duben 2017 (52)
březen 2017 (60)
únor 2017 (40)
leden 2017 (54)
prosinec 2016 (40)
listopad 2016 (56)
říjen 2016 (61)
září 2016 (68)
srpen 2016 (15)
červenec 2016 (12)
červen 2016 (37)
květen 2016 (45)
duben 2016 (37)
březen 2016 (46)
únor 2016 (42)
leden 2016 (62)
prosinec 2015 (39)
listopad 2015 (46)
říjen 2015 (53)
září 2015 (59)
srpen 2015 (24)
červenec 2015 (21)
červen 2015 (45)
květen 2015 (59)
duben 2015 (61)
březen 2015 (56)
únor 2015 (68)
leden 2015 (58)
prosinec 2014 (31)
listopad 2014 (48)
říjen 2014 (51)
září 2014 (68)
srpen 2014 (52)
červenec 2014 (29)
červen 2014 (59)
květen 2014 (67)
duben 2014 (73)
březen 2014 (47)
únor 2014 (33)
leden 2014 (47)
prosinec 2013 (23)
listopad 2013 (56)
říjen 2013 (46)
září 2013 (48)
srpen 2013 (19)
červenec 2013 (16)
červen 2013 (21)
květen 2013 (22)
duben 2013 (33)
březen 2013 (51)
únor 2013 (37)
leden 2013 (40)
prosinec 2012 (23)
listopad 2012 (34)
říjen 2012 (64)
září 2012 (42)
srpen 2012 (29)
červenec 2012 (23)
červen 2012 (26)
květen 2012 (36)
duben 2012 (48)
březen 2012 (59)
únor 2012 (51)
leden 2012 (63)
prosinec 2011 (31)
listopad 2011 (30)
říjen 2011 (56)
září 2011 (48)
srpen 2011 (24)
červenec 2011 (12)
červen 2011 (19)
květen 2011 (18)
duben 2011 (21)
březen 2011 (13)
únor 2011 (9)
leden 2011 (12)
prosinec 2010 (3)
listopad 2010 (7)
říjen 2010 (6)
září 2010 (1)
srpen 2010 (1)
červen 2010 (1)
duben 2010 (1)
březen 2010 (2)
únor 2010 (1)
listopad 2009 (1)
říjen 2009 (1)
duben 2009 (1)
březen 2009 (2)
leden 2009 (1)
listopad 2008 (2)
říjen 2008 (1)
červen 2008 (1)
květen 2008 (1)
březen 2008 (2)
listopad 2007 (1)
březen 2007 (1)
březen 2006 (2)
březen 2004 (1)
březen 2003 (2)
březen 2002 (2)
leden 2002 (1)

Zobrazit

 

Minimalizovat

Studium pedagogiky pro pedagogy volného času

II 26

Autor: Mgr. Jana Šimůnková
26.2.2020 9:08  RssIcon

Dovolujeme si Vás pozvat k účasti ve vzdělávacím programu: Studium pedagogiky pro pedagogy VČ vykonávající dílčí přímou pedagog. činnost - SPVČ40 - SVČ Lomnice nad Popelkou - Jana Šimůnková Termín konání: 18. a 19. dubna; 2. a 3.května; 30.května 2020 Místo konání: Středisko volného času Sluníčko, Komenského, Lomnice nad Popelkou číslo programu: C38-09-11-201-06 akreditace č.j.: MSMT-32774/2016-1-936 Anotace studijního programu: Studium pedagogiky podle § 22 odst. 1 písm. b) zákona č. 563/2004 Sb., opedagogických pracovnících a změně některých zákonů, a § 3 odst. 2 písm. d)vyhlášky č. 317/2005 Sb., o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků, akreditační komisi a kariérním systému, ve znění pozdějších předpisů. Studijní program představuje souhrn základních teoretických i praktickýchpoznatků v oblasti pedagogiky volného času, které by měl znát každý pedagogpracující v oblasti zájmového vzdělávání. Úspěšným absolvováním programu účastník splňuje kvalifikační předpoklady propozici pedagoga volného času, který vykonává dílčí přímou pedagogickou činnost v zájmovém vzdělávání ve školách a školských zařízeních pro zájmovévzdělávání - v souladu s §17 (část 2) zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogickýchpracovnících a o změně některých zákonů (novelizace ze dne 1.9.2012). Přes definování prostředí, ve kterém pedagogika volného času probíhá, sebudeme věnovat osobnosti pedagoga, cílové skupině, jednotlivým částempedagogického procesu, možnostem zapojení cílové skupiny do výchovně vzdělávacího procesu. Teoretické poznatky budou vždy aplikovány na konkrétnípedagogickou práci účastníků programu. Po absolvování budou účastníci schopnisestavit plán pedagogické práce tak, aby vedl k rozvoji klíčových kompetencícílové skupiny a byl v souladu se základními principy pedagogiky volného časua v souladu s novými trendy v oblasti zájmového vzdělávání. Cíle studia pedagogiky: Absolvent získá znalosti a dovednosti v oblasti pedagogiky a psychologie, kterépodmiňují výkon činnosti pedagoga volného času vykonávajícího dílčí přímoupedagogickou činnost v zájmovém vzdělávání. Kritéria výběru účastníků: Studium je určeno pedagogickým pracovníkům, kteří získali minimálně střednívzdělání s výučním listem získané ukončením vzdělávacího programu středníhovzdělávání. Ukončení studia: Studium se ukončuje obhajobou závěrečné písemné práce a závěrečnou zkouškoupřed komisí. Po jejím úspěšném složení získává absolvent osvědčení. Obsah studia: A. Tematický okruh: ZÁKLADY PEDAGOGIKY PRO PEDAGOGY VOLNÉHO ČASU Cíle tematického okruhu: Cílem tematického okruhu je vést pedagogy k uvědomění, že pedagogická práceje prací cílenou a pedagog s tímto vědomím musí umět svou práci plánovat,plánované realizovat, podle průběžných evaluací plány upravovata nakonec svou práci vyhodnocovat. Naučíme účastníky formulovat cíle svépedagogické práce. Povedeme studenty k zapojení účastníků zájmovéhovzdělávání do procesu evaluace pedagogického procesu. Tematický okruh je zaměřen na definování volného času, specifikaci školskýchzařízení pro zájmové vzdělávání, specifikaci legislativních podmínekpedagogiky volného času. Důraz bude kladen na pojmenování funkcí/cílů pedagogiky volného času a na pochopení důležitosti cílené pedagogické prácepedagoga volného času. Tematický okruh je zaměřen na pojmenování základních kamenů pedagogickéhoprocesu, návaznosti a propojenosti dílčích kroků. Účastníci se naučídefinovat cíle své pedagogické práce, výstupy v oblasti získaných kompetencía k nim náležité kontrolní mechanismy. Důraz bude kladen na osvojení sidovednosti aplikovat zákonitosti ve své vlastní pedagogické práci. Základní témata: pedagogika (předmět, pojmy, moderní pedagogické směry), pedagogika volného času, speciální pedagogika, sociální pedagogika. Psychologie učení, druhy astyly učení. Stanovení cílů, výběr aktivit, forem, metod a technikpoužitelných v průběhu pedagogické práce. Pedagogický proces: Didaktika pedagogiky volného času. Příprava (stanovení cílů, metod, forem,výběr aktivit a technik), fáze vzdělávacího procesu (motivace, seznámení snovými poznatky, fixace, zhodnocení), příprava zájmové činnosti (výukovéjednotky) v návaznosti na školní vzdělávací program a její realizace – (zadávání instrukcí, rizika při práci pedagoga volného času - bezpečnost/fyzické bezpečí, rizikovost her a aktivit/ psychické bezpečí),vyhodnocení (základní pojmy - evaluace, hodnocení a sebehodnocení, reflexe - hodnotící normy, zásady hodnocení). Plánování a příprava pedagogické vzdělávací jednotky Realizace pedagogickévzdělávací jednotky Účastník zájmového vzdělávání. Úvod do vývojové psychologie: Člověk vzrcadle času. Úvod do speciální pedagogiky: Účastníci zájmového vzdělávání se speciálnímivzdělávacími potřebami. (Děti, žáci a studenti se zdravotními sociálnímznevýhodněním či se zdravotním postižením). Děti, žáci a studenti sevzdělávacími problémy. Děti, žáci a studenti se specifickými poruchami učení.Poruchy chování a výchovné problémy u žáků mladšího a středního školníhověku. Mimořádně nadaní a talentovaní děti, žáci a studenti. Možnosti pedagogavolného času a další intervence. Práce se skupinou. Principy bezpečnéhosociálního klimatu ve skupině (socializace jedince, sociální učení, zvládáníkonfliktních situací včetně šikany). Dynamika skupiny, skupinové role.Techniky hodnocení, evaluace. Základní pojmy a souvislosti zesociální psychologie, Základy sociální pedagogiky: dynamika skupiny - sociální role ve skupině, sociální učení, základy komunikace ve skupině, principy bezpečného prostředí - sociální klima. Vyhodnocování práce žáků, pedagoga a pedagogického procesu Zadávání instrukcí, improvizace a příprava. Rizika při práci pedagoga volného času (bezpečnost – fyzické bezpečí, rizikovost her a aktivit – psychickébezpečí, syndrom vyhoření). Průběžné sledování výsledků Hodinová dotace celkem 10 B. Tematický okruh: ZÁKLADY PSYCHOLOGIE PRO PEDAGOGY VOLNÉHO ČASU Anotace: Tematický okruh je zaměřen na roli pedagoga volného času v zájmovémvzdělávání. Přes definování osobnosti člověka a faktorů, které osobnostutvářejí, dojdeme k nutnosti kontinuálního osobnostního a profesního rozvoje.Na základě technik vlastní profesní sebereflexe si účastníci pojmenují svésilné a slabé stránky a budou hledat cesty k prohlubování svých znalostí adovedností. Cílem tematického okruhu je věnovat sezákladním kategoriím psychologie osobnosti, např. definovat osobnost člověka,vlivy působící na osobnost člověka, představit strukturu osobnosti. Přessebepoznávací techniky povedeme účastníky k uvědomění si nutnosti dalšíhoprofesního a osobnostního seberozvoje, vzděláváníceloživotního učení. Cílem je rovněž upozornit na význam autority pedagoga ana možnosti, jak může pedagog svou autoritu posilovat. Základní témata: obecná psychologie, psychologie osobnosti, vývojová psychologie. Základní pojmy a souvislosti z psychologie, psychologie osobnosti Obecná psychologie: základní činnosti člověka (učení, hra, práce a činnosti ve volném čase). Vývojová psychologie: periodizace vývoje člověka, specifika jednotlivých vývojových období, procespoznání a jeho ontogenetický vývoj, proces učení v závislosti na psychickémvývoji dítěte Psychologie osobnosti: osobnost, faktory utváření osobnosti člověka, osobnostní předpokladypedagogické profese, sebepoznávání, sebereflexe a poznávání druhých. Základy sociální psychologie a pedagogicképsychologie: malá sociální skupina, sociální interakce, sociálně psychologické profesní dovednosti pedagoga (komunikace pedagog - žák, pedagog - rodič, pedagog – pedagog), interakce pedagog volného času - žák, role pedagoga volného času. Základní pojmy, vlivy působící na osobnost, struktura osobnosti a procesy vní probíhající, motivace, temperament. Sebevědomý pedagog Základní pojmy v oblasti sebepoznávání, sebepoznávací techniky, technikaMYŠLENKOVÁ MAP, technika KRUH, sebereflexe. Osobní kompetenční portfolio.Osobnostní předpoklady a sociálně-psychologické dovednosti pedagoga. Pedagog jako jeden z činitelů pedagogického procesu. Role pedagoga, autoritapedagoga. Základní rozdělení speciálních vzdělávacíchpotřeb žáků a pedagogické principy při práci s nimi, možnosti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, individuální přístup, metody a zásadyinkluze. Hodinová dotace celkem 6 C. Tematický okruh: Cílová skupina Anotace: Tematický okruh je zaměřen na definování cílové skupiny z hlediskavývojové psychologie, důraz bude kladen na respekt k individualitám, včetně respektu k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. Druhá část bloku budevěnována práci se skupinou, budou definovány principy bezpečného sociálníhoprostředí, ve kterém by mělo zájmové vzdělávání probíhat. Účastníci sipojmenují, jakou roli a možnosti má pedagog volného času k nastavení audržování bezpečného prostředí. Cíle tematického okruhu: Cílem vzdělávacího bloku je definovat účastníka zájmové vzděláváníprostřednictvím poznatků vývojové psychologie a nabídnout účastníkůmkonkrétní pedagogické principy využitelné při práci s jednotlivými vývojovýmietapami. V této části se budeme věnovat problematice práce s žáky a studentyse speciálními vzdělávacími potřebami. Cílem vzdělávacího bloku je taképojmenovat procesy, které ve skupině probíhají a upozornit na některépatologické jevy – např. šikana, kyberšikana. Cílem je také vést účastníky k uvědomění, žekromě fyzického bezpečí je úkolem pedagog vytvářet a podporovat psychické bezpečí - příznivé sociální klima ve skupině a předcházettak patologickým jevům. Hodinová dotace celkem 8 D. Tematický okruh: VYBRANÁ TÉMATA PEDAGOGIKY VOLNÉHO ČASU Cílem tematického okruhu je zorientovat účastníka v základních pojmech zoblasti pedagogiky volného času. Zaměříme se na pojmenování základních činností člověka a jejich významu pro jednotlivá vývojová období člověka.Společně s účastníky zmapujeme role pedagoga volného času v zájmovém vzdělávání,seznámíme jej se současnými trendy pedagogiky volného času a pojmenujemevýznam, možnosti a přínos konstruktivistické pedagogiky. Seznámíme účastníkyse základními legislativními normami v oblasti pedagogiky volného času ajejich aplikací do zájmového vzdělávání. Základní témata: volný čas, cíl/funkce pedagogiky volného času, kompetence účastníka zájmovéhovzdělávání. Základní pojmy a souvislosti v pedagogice, v pedagogice volného času Základní pojmy: volný čas, pedagogika, pedagogika volného času, speciální pedagogika;základní činnosti člověka (hra, učení, práce, činnosti ve volném čase),kompetence, kompetence účastníka zájmového vzdělávání; funkce pedagogikyvolného času; Předpoklady pro práci pedagoga volného času: minimální kompetenční profil pro pozici pedagoga volného času vykonávajícíhodílčí pedagogickou činnost, osobní kompetenční portfolio. Současné trendy, metody a formy využitelné v pedagogice volného času: zážitková pedagogika, kooperativní učení, pedagogický projekt, konstruktivisticképojetí pedagogické práce. Soudobé teorie vzdělávání/ moderní pedagogika (zážitková pedagogika,kooperativní učení, pedagogický projekt, konstruktivistické pojetípedagogické práce). Školská řízení pro zájmové vzdělávání adalší organizace a instituce nabízející neformální vzdělávání (dětí amládeže). Závazné normy pro práci pedagoga volného času: vybrané právní normy pro pedagogiku volného času, vedení dokumentace ve školských zařízeních pro zájmové vzdělávání. o Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyššímodborném a jiném vzdělávání o Zákon č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, o Zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, novela zákona č. 347/2010Sb. o Zákon č.64/1963 Sb., Všeobecná deklarace lidských práv o Úmluva o právech dítěte, OSN 1989 o Vyhláška č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacímipotřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných. o Vyhláška č. 74/2005 Sb., č. 109/2011 Sb., č. 279/2012 Sb., č. 197/2016Sb. o zájmovém vzdělávání Další povinné/doporučované vzdělávání pedagogických pracovníků – motivace kdalšímu vzdělávání pedagogů volného času. Hodinová dotace celkem 6 E. Tematický okruh: Příprava konkrétní pedagogické činnosti (lekce) Anotace: Tematický okruh je zaměřen na propojení všech předchozíchvzdělávacích bloků a na aplikaci získaných vědomostí a dovedností do praxe.Účastníci budou seznámeni se strukturou konkrétní pedagogické lekce, tak abybyli schopni jako jeden z výstupů odevzdat závěrečnou práci (lekci) se všemináležitostmi. Lektor projde s účastníkem přípravu závěrečné práce tak, abyten pak byl schopen závěrečnou práci samostatně realizovat. Cíle tematického okruhu: Cílem vzdělávacího bloku je aplikovat a ověřitzískané kompetence ze vzdělávacího programu na konkrétní pedagogické lekci. Témata vzdělávacího bloku Struktura metodického zpracování konkrétní pedagogické vzdělávací jednotky – závěrečné práce. Obhajoba práce, zkouška. Doporučená struktura závěrečné písemné práce opisující vybranou výchovně vzdělávací aktivitu:  Jménoa příjmení autora  Název  Cílováskupina  Klíčováslova  Cíle  Vybranékompetence absolventa, na které je aktivita zaměřena  Formavzdělávání  Metodyvzdělávání (popište metody ve vazbě na dosažení cílů)  Početúčastníků  Časovádotace (v hodinách)  Didakticképomůcky (vše, co umožňuje dosažení cílů)  Popisteoretické části  Popispraktické části (postup)  Způsobověření dosažených výsledků  Sebereflexepedagoga  Přílohy(použitá literatura, podklady pro účastníky atp. - volitelné) Zařazení jednotlivých témat do ucelených vzdělávacích bloků je v kompetencirealizátora studia. Hodinová dotace celkem 10 Struktura metodického zpracování konkrétnípedagogické vzdělávací jednotky – závěrečné práce. Obhajoba práce,zkouška. Doporučeno: pedagogům volného času, zájemci oexterní pedagogickou činnost v SVČ, DDM a NNO Lektor: Mgr. Jana Šimůnková Poplatek: 1350 Kč Hodinová dotace: 40 h On-line přihlášení: https://www.nidv.cz/vzdelavaci-programy/?search=C38-09-11-201-06 Těšíme se na setkání s Vámi. Mgr. Jana Šimůnková organizátor programu simunkova@ddmlomnice.cz 481 671 979 Národní pedagogický institut České republiky Senovážné nám. 872/25, 110 00 Praha 1 tel.: +420 222 122 301 e-mail: praha@npicr.cz www.npicr.cz

Hodnocení příspěvku: 
0 hodnocení
Tisk do PDF Facebook Twitter
*
*

Vyhledávání v příspěvcích

Minimalizovat